Hopp til hovedinnhold
Home
  • Norwegian
  • English

Mainmenu

  • Holbergprisen
    • Om Holbergprisen
    • Ludvig Holberg
    • Statutter
    • Holbergprisvinnere
    • Nominasjoner til Holbergprisen
    • Holbergstyret
    • Holbergkomitéen
    • Nyheter om Holbergprisen
  • Nils Klim-prisen
    • Om Nils Klim
    • Statutter
    • Nils Klim-prisvinnere
    • Nominasjoner til Nils Klim-prisen
    • Nils Klim-komitéen
    • Nyheter Nils Klim-prisen
  • Holbergprisen i skolen
  • Holbergdebatten
  • Arrangement
  • Kontakt

Tidligere lærerrapporter

Skolefag
  • Vis alle
  • Norsk
  • Psykologi
  • Religion og etikk
  • Samfunnsgeografi
  • Sosialkunnskap
  • (-) Sosiologi og sosialantropologi
Tema
  • Dybdelæring
  • Elevaktiv læring
  • Intervju
  • Kritisk tenkning
  • Learning by doing
  • Læringsstrategi
  • Motivasjon
  • Tverrfaglig samarbeid
  • Antropologi
  • Etikk
  • Forskningsorganisering
  • IKT
  • Konstruktivisme
  • Konstruktivistisk læring
  • Konstruktiv kritikk
  • Livsmestring
  • Motvillighet
  • Progresjon
  • Relasjonspedagogikk
  • Samarbeid
År
  • 2022
  • 2021
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2012
2022

"Følte det kom til å bli litt mye."

Hildegunn Stokke Rasmussen
2021

«Det er så verdt det når man er ferdig»

Hildegunn Stokke Rasmussen
2019

Holbergprisen i skolen – dybdelæring i praksis?

Marit Frydenlund og Sverre Bjørnstad
2018

Learning by doing

Kirsti Anita Røsand
2017

Et prosjekt om prosjektet

Trond Waage
2016

Fra mythos til logos

Linda Romøren
2012

Forskningsprossesen med elevene

Kristi Svidal
  • Kontakt
  • Presse
  • Følg Holbergprisen:
  • Facebook
  • Twitter

Holbergprisen - Universitetet i Bergen
Postboks 7800, 5020 Bergen

2025 © Holbergprisen

Tel: +47 55 58 21 26
info@holbergprisen.no